Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pěstounská péče na přechodnou dobu - její význam, využití v praxi
Šťastná, Radka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Schõnfelderová, Marie (oponent)
The Diploma thesis is oriented into the area of a substitute family care in the Czech Republic. There are family functions disturbances in the respekt to the child specified in the first chapter, focusing mainly on those who most frequently, have an influence on a creation of so called "Infant social orphanage". The second chapter is dedicated to the possibilities of providing of substitute children nurture, mainly to single forms of substitute family care and theoretical recourses used for the optimal option of substitute child nurture. The content of the third chapter is a foster care (historical development, forms, infants indications, applicants motivation) and the newest type - the temporary foster care and its specifications compared to other forms of foster care. The fourth charter includes methodological recourses for an empirical research and thein interpretation. There are the Diploma Thesis findings and possibilities of further development of the substitute family care in the Czech Republic compiled in the fifth chapter.
Povědomí veřejnosti o náhradní rodinné péči
Vilímková, Jana ; Sak, Petr (vedoucí práce) ; Stolařová, Jaroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá Povědomím veřejnosti o náhradní rodinné péči. V teoretické části je popsán současný systém náhradní rodinné péče, i jeho historické souvislosti, z nichž vychází modely NRP, včetně výčtu jejich výhod a nevýhod. Jsou zde zmíněny i změny, které nastanou po změně systému náhradní rodinné péče, poté co vstoupí v platnost novela zákona o sociálně-právní ochraně dětí. Praktická část je zaměřena na rozhovory s odborníky, pracujícími v této oblasti. Odborníci jsou dotazováni na stávající i budoucí systém náhradní rodinné péče a jejich zkušenosti s ním, včetně návrhů možných změn. Klíčová slova: náhradní rodinná péče, osvojení, pěstounská péče
Pěstounská péče na přechodnou dobu - její význam, využití v praxi
Šťastná, Radka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Schõnfelderová, Marie (oponent)
The Diploma thesis is oriented into the area of a substitute family care in the Czech Republic. There are family functions disturbances in the respekt to the child specified in the first chapter, focusing mainly on those who most frequently, have an influence on a creation of so called "Infant social orphanage". The second chapter is dedicated to the possibilities of providing of substitute children nurture, mainly to single forms of substitute family care and theoretical recourses used for the optimal option of substitute child nurture. The content of the third chapter is a foster care (historical development, forms, infants indications, applicants motivation) and the newest type - the temporary foster care and its specifications compared to other forms of foster care. The fourth charter includes methodological recourses for an empirical research and thein interpretation. There are the Diploma Thesis findings and possibilities of further development of the substitute family care in the Czech Republic compiled in the fifth chapter.
Mateřská škola a dítě v náhradní rodinné péči
ČERMÁKOVÁ, Zuzana
Anotace Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na téma náhradní rodinná péče a následně dítě z náhradní rodinné péče v mateřské škole. V teoretické části jsou uvedeny informace z historie náhradní rodinné péče. Dále zde uvádím základní druhy náhradní rodinné péče, co musí žadatelé učinit pro to, aby mohli přijmout dítě do náhradní rodinné péče. Nakonec je zde stanovena spolupráce mateřské školy a rodičů s dětmi z náhradní rodinné péče na základě rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Praktická část mé bakalářské práce je tvořena výslednými informacemi, které mi poskytli rodiče z náhradní rodinné péče. Informace jsou zaměřené na negativa a pozitiva návštěvy mateřských škol u dětí z náhradní rodinné péče. Tyto informace jsem získala díky rozhovoru, který byl veden s rodiči. V neposlední řadě tato část poskytuje informace získané od učitelek mateřských škol, které se vyjadřují k situaci dětí z náhradní rodinné péče v mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.